WRC: Αφιέρωμα στη πρωταθλήτρια Hyundai Motorsport!

WRC: Αφιέρωμα στη πρωταθλήτρια Hyundai Motorsport!

To 2019 αποτέλεσε ωδή στην πιο διαδεδομένη κορεάτικη πολεμική τέχνη, το Tae Kwon Do, με τη Hyundai Motorsport να «χτυπά» τον ανταγωνισμό στο WRC με χέρι, πόδι, γκάζι και μυαλό!

Για τη Hyundai Motorsport η φετινή σεζόν ήταν «make or break», καθώς το μεγαλόπνοο και κοστοβόρο project μετρούσε ήδη πέντε χρόνια όπου οι Κορεάτες πλησίαζαν την πηγή αλλά νερό δεν έπιναν να ξεδιψάσει η φιλοδοξία τους. Και το τελικό αποτέλεσμα, με τον τίτλο των κατασκευαστών στην τσέπη, δεν αποτελεί απλά καρπό κόπων μεγάλων αλλά και παράταση ζωής στην εμπλοκή της μάρκας στο WRC.

Βλέπετε η ιστορία είναι εντελώς διαφορετική από εκείνη που γράφτηκε στο ξεκίνημα της χιλιετίας. Όταν έχοντας ως εφόδιο δύο σεζόν με το Coupe Kit Car, η Hyundai μπήκε στην άγρια τότε αρένα του WRC με την αγωνιστική εκδοχή του Accent, σε μία εποχή που εκεί μονομαχούσαν Mitsubishi, Subaru, Ford, Seat, Peugeot, Skoda και Toyota. Άγριος ο ανταγωνισμός, τα χρήματα τότε δεν έρρεαν αλόγιστα, η εμπειρία του Juha Kankkunen που στρατολογήθηκε στα μισά του δρόμου δεν αρκούσε και έτσι πριν καν πέσει η αυλαία της σεζόν του 2003, η Hyundai αποχώρησε κακήν κακώς.

Unfinished Business
Έχοντας αφήσει εκκρεμότητες, εννέα χρόνια μετά οι Κορεάτες ανακοίνωσαν την πρόθεση επιστροφής από τη σεζόν του 2014. Με βάση το i20, δημιούργησαν έναν ανταγωνιστικό πύραυλο που εμπιστεύτηκαν κατά κύριο λόγο στον ταλαντούχο και πολλά υποσχόμενο Thierry Neuville, μοιράζοντας σε μια στρατιά άλλους οδηγούς τα υπόλοιπα αυτοκίνητά τους.

Ο Βέλγος ήταν το πρώτο βιολί, ο Dani Sordo ο ιππότης της ασφάλτου, ο Hayden Paddon ο σχεδόν σταθερός τρίτος όταν δεν είχαμε guest stars. Πρώτη σεζόν, πρώτο βάθρο, πρώτη νίκη στη Γερμανία και μία ωραία ιστορία φαινόταν να ξεκινά. Η βελτίωση και άνοδος ήταν σταθερή, μέχρι στον καταραμένο αριθμό #2. Κολλημένος κάθε χρόνο πίσω από τον Ogier, πίσω από τη VW αρχικά, την M-Sport και την Toyota στη συνέχεια η Hyundai.

Στον έβδομο ουρανό
Παρά το γενναιόδωρο budget της ομάδας και το γεγονός πως κατέβαζε σταθερά τρία αυτοκίνητα επενδύοντας στην πορεία και στο ταλέντο του Andreas Mikkelsen, το 2019 ήταν η χρονιά των γενναίων αποφάσεων.

Ουδείς μπορεί να πει με σιγουριά ποια θα ήταν η επόμενη ημέρα αν η Hyundai έχανε ξανά τον τίτλο στους κατασκευαστές. Στο διοικητικό μέτωπο ο αδίστακτος Andrea Adamo καθοδήγησε μαεστρικά την ομάδα ενώ στο αγωνιστικό, η έλευση του σπουδαίου Sebastien Loeb -έστω και με πρόγραμμα 6 ράλι- τη μπόλιασε με εμπειρία και αυτοπεποίθηση. Και παρότι στους οδηγούς ο Neuville ηττήθηκε ξανά, σε ομαδικό επίπεδο οι 4 νίκες και τα 9 βάθρα, οδήγησαν στον πολυπόθητο τίτλων κατασκευαστών.

newsauto.gr/